jeudi 14 mars 2013

Cossi faire quand vòli escriure e que se pòt pas? Perque meti en causa de personas que partajam pas lo vejaire sus l' educacion...
Lo dreit de l' imatge, lo dever de resèrva son d' empachas o d' ajudas? Benlèu que per ièu, al moment -m - es una ajuda que permet de canalizar la colèra e la decepcion.

L' impunitat es malaisida de justificar. Dins una activitat que se vòl educativa la sanccion a sa plaça tota. Jòga son ròtle e participa a la reflexion e a l' evolucion dels ados. Quant de còps, venon per mercejar perque an trobat que l' acte èra just! Quicòm de grèu se passa, la sanccion pòt èsser pesuga. Totes o comprenon.!

Tre qu' un adult respecta pas aqueste principi es malaisit de formar una equipa educativa. çò mai  estranh, es que fasèm pas jamai referéncia a d' expèrts perque ne sèm ( e mai s' escrivem pas de libres) la pratica nos pòrta una experiéncia rica e preciosa. Los libres son plen de teorias que marchan dins l' absolut, mas las relacions umanas se bastisson tanben amb lo sentit e l' escota fina de l' adult.

Alara contunharai de me pausar las questions, de las pausar als collègas e trabalharai pas amb aqueste collèga que me fariá trabucar.

1 commentaire: